Co klient otrzymuje w ramach asysty technicznej (maintenance)?
Asysta techniczna Standard obejmuje:
- - nieograniczoną pomoc techniczną do produktu w trybie 12x5 świadczoną drogą elektroniczną (dostępną 12 godzin dziennie w dni robocze, poniedziałek-piątek w godzinach 8:00-20:00, czas reakcji 4 godziny),
- - bezpłatne poprawki,
- - bezpłatne nowe wersje oprogramowania udostępnione w trakcie trwania asysty,
- - nieograniczony dostęp do szkoleń z obsługi produktu udostępnionych klientowi na stronach internetowych.
Asysta techniczna Priorytet obejmuje:
- - to samo, co w wersji z Standard, z tym że nieograniczona pomoc techniczna do produktu świadczona jest w trybie 24/7 (dostępna codziennie przez całą dobę, czas reakcji 4 godziny oraz 1 godzina w przypadku zatrzymania serwera).
Dzięki asyście technicznej Klient ma gwarancję otrzymania nielimitowanej pomocy technicznej bezpośrednio od producenta oraz gwarancję posiadania najnowszych i najbardziej zaawansowanych wersji oprogramowania. Asystę techniczną można następnie przedłużać na kolejne roczne lub trzyletnie okresy.